1396/12/28
2نشان نقره نمایندگان پایتخت در تاتامی روتردام
  نسخه چاپی
2نشان نقره نمایندگان پایتخت در تاتامی روتردام

نمایندگان کاراته پایتخت در تاتامی روتردام موفق به کسب 2نشان نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در روتردام هلند با حضور 683 کاراته کا از 74کشور که از روز جمعه آغاز شده بود دیزوز یکشنبه 27اسفند ماه با معرفی برترینهای هر بخش به پایان رسید.

در روز پایانی مسابقات تیم کاتای تهران با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر در فینال کاتای تیمی به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این بخش دست یافت. تیم کشورمان در مبارزه نخست 4 بر یک از سد تیم ایتالیا گذشت. در دومین دیدار 3 بر 2 تیم مونته نگرو را برد و فینالیست شد.

در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی نمابنده پایتخت در فینال به مصاف آیومی یوکوزا ژاپنی رفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عباسعلی ابتدا ۵ بر یک میرنسا بکتاش از بوسنی و هرزگوین را شکست داد. سپس 3 بر 2 حنا آنتونویچ از سوئد را برد. سومین مبارزه عباسعلی 4 بر یک مقابل ماریا تورس از اسپانیا دارنده عنوان سومی امیدهای جهان در سال2017 پیروز شد. با آسیب دیدگی حریف فرانسوی و اخراج حریف ژاپنی، حمیده عباسعلی به فینال وزن 68+کیلوگرم راه یافت.