1397/05/02
نشست گل محمدی با قهرمانان کاراته اعزامی به بازیهای آسیایی برگزار شد
  نسخه چاپی
نشست گل محمدی با قهرمانان کاراته اعزامی به بازیهای آسیایی برگزار شد

نشست گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با قهرمانان کاراته اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا باحضور دکتر سیاوشی رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده تهران و فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، با هماهنگی صورت گرفته از سوی مسئولین ورزش پایتخت در راستای حمایت از ورزشکاران تهرانی اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا، دکتر سیاوشی رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس و فاطمه ذوالقدر نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته دوشنبه اول مرداد ماه میهمان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بودند و دیدار صمیمانه ای با گل محمدی و کاراته کاران اعزامی به این رقابتها داشتند.

سجاد گنج زاده مرد طلایی و پرافتخار کاراته پایتخت و کشور، حمیده عباسعلی پر افتخارترین بانوی کاراته تهران و ایران و طراوت خکسار جوان پرافتخار و خوش آتیه کاراته، نمایندگان شایسته پایتخت در پیکارهای کاراته بازیهای آسیایی، عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران، آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر و نظر مدیر روابط عمومی ادراه کل در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گل محمدی با اشاره به این نکته که حضور بیش از 90 ورزشکار پایتخت در این بازیها قطعی شده است گفت: 67 ورزشکار در بازیهای آسیایی و 33 نفر در بازیهای پاراآسیایی به همراه 40 سرپرست و مربی از تهران در بزرگترین رویداد قاره کهن حضور خواهند داشت که از این تعداد 27 نفر را بانوان را تشکیل می دهند، به همین منظور ستادی تحت عنوان پشتیبانی اعزام ورزشکاران تهران تشکیل شده و تمام تلاشمان را برای حمایت از ورزشکان به کار بسته ایم و امیدواریم بتوانیم مدالهای ارزشمندی را کسب نماییم.

سیاوشی و ذوالقدر نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن حضور ورزشکاران پایتخت در مهمترین رویداد قاره کهن ابراز امیدورای کردند با تعامل بیشتر بین طرفین مقدمات حمایت بیشتر از ورزشکاران و مقام آوران استان فراهم شود و برای نیل به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران ضمن تشکر از تلاشهای خستگی ناپذیر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حمایت از هیئتهای ورزشی و ورزشکاران و تشکر از نمایندگان مجلس که با حضور خود در جمع ورزشکاران باعث دلگرمی آنها می شوند گفت: 3ورزشکار و 2مربی کاراته پایتخت در پیکارهای آسیایی حضور دارند و امیدواریم مدالهای خوشرنگی در این رقابتها کسب نمایند، هر کاری که در توانمان باشد برای قهرمانان انجام خواهیم داد.

عطایی همچنین با اشاره به راه اندازی پایگاههای قهرمانی و استعدادیابی کاراته در سطح استان افزود: با استفاده از تمامی پتانسیل های موجود و با هدف حضور حداکثری کاراته کاران استان در تیمهای ملی برنامه مدونی را طرح ریزی کرده ایم و امیدواریم با حمایت های همه جانبه اداره کل و فدراسیون در آینده نزدیک به این هدف دست یابیم.

رسیدگی به وضعیت اشتغال و تحصیل قهرمانان، حمایت از مربیان قهرمان پرور، برنامه ریزی مدون برای کشف استعدادهای جدید و تعامل بیشتر بین ورزش پایتخت و نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در خاتمه این جلسه نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره کل و هیئت کاراته از ورزشکاران تجلیل و قدردانی شد.