1394/09/07
برگزاری مراسم تجلیل از بسبجیان کاراته در دفتر ریاست فدراسیون
  نسخه چاپی
برگزاری مراسم تجلیل از بسبجیان کاراته در دفتر ریاست فدراسیون

مراسم تجليل از بسيجيان نخبه كاراته استان تهران بعدازظهر امروز(شنبه 7 آذر ماه) در محل فدراسيون كاراته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، در اين مراسم سيد حسن طباطبايي سرپرست فدراسيون، محمدعلي مرداني سرپرست دبيري، عشرت شاهمحمدي نايب رئيس بانوان، محمدمهدي عطايي رئيس هيات تهران، جمشيد سليمي، پيشكسوت كاراته، مسئولين بسيج استان تهران، سمانه خوشقدم، حميده عباسعلي و فاطمه صادقي از قهرمانان كاراته استان تهران و جمعي از مسئولين هيات استان حضور داشتند، عطايي و شاهمحمدي مطالبي در خصوص گراميداشت هفته بسيج و انجام فعاليت در اين بخش عنوان كردند.

در ادامه سيد حسن طباطبايي ضمن ابراز خوشنودي از حضور در جمع بزرگان كاراته، ورزشكاران و قهرمانان اين رشته گفت: روحيه و تفكر بسيجي باعث شده كه در ايام جنگ تحميلي، كشور عزيزمان در مقابله با دشمنان پيروز ميدان بوده و متجاوزان را از خاك ميهن بيرون كند.

وي افزود: امروز هم با تكيه بر روحيه بسيجي در اين رشته ورزشي با از خودگذشتگي و دستيابي به جايگاه بالاتر روزهاي خوبي درآينده كاراته تجربه كنيم. چرا كه چيزي كه باقي مي ماند همين رفاقت ها، قهرماني ها و كساني هستند كه سالها براي اين رشته زحمت كشيده اند.

در پايان از پیشکسوتان بسیجی کاراته، مسئولین و اعضا بسیج ورزشکاران کاراته تهران و همچنین جمعی از قهرمانان بسیجی استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.