1394/09/02
تجلیل از بسبجیان نخبه کاراته در هفته گرامیداشت مقام بسیج و بسیجی
  نسخه چاپی
تجلیل از بسبجیان نخبه کاراته در هفته گرامیداشت مقام بسیج و بسیجی

رئیس هیئت کاراته استان تهران از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نخبه کاراته در هفته بسیج خبر داد.

عطایی در گفت‌وگو با روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران در تشریح برنامه‌های این هیئت به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: هیئت کاراته تهران براساس اهداف تعیین شده، برنامه‌های مختلفی را در هفته بسیج انجام می‌دهد که نخستین برنامه برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نخبه کاراته استان است که روز چهارشنبه(4 آذر ماه) انجام خواهد شد.

در این مراسم که در محل فدراسیون کاراته انجام می شود از پیشکسوتان بسیجی کاراته، امسئولین و عضا بسیج ورزشکاران کاراته تهران و همچنین جمعی از قهرمانان بسیجی استان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بسیج در جریان مسابقات ورزشی هفته جاری گفت: رقابتهای قهرمانی بانوان استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان طی روزهای 5شننبه و جمعه 5و6 آذر ماه با عنوان یادواره هفته بسبج در تهران برگزار می شود.

رئیس هیئت کاراته تهران از راه اندازی سامانه صدور کارت بسیج برای قهرمان، مربیان و داوران کاراته و همچنین بازدید از خانواده شهدای کاراته در این هفته به عنوان دیگر برنامه های این هیئت در هفته بسبج یاد کرد.