1394/09/02
دیدار و تجلیل مسئولین شهرستان ملارد از نائب قهرمان کاراته جهان
  نسخه چاپی
دیدار و تجلیل مسئولین شهرستان ملارد از نائب قهرمان کاراته جهان

علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش شهرستان ملارد و جوانان و خطیبی سرپرست فرمانداری با حضور در منزل فاطمه صادقی نائب قهرمان کاراته آسیا از وی تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کهراته استان تهران و به نقل از اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد، این ملی پوش 18 ساله تهرانی در رقابت های قهرمانی جهان که در کشور اندونزی برگزارشد، موفق به کسب مقام نائب قهرمانی گردید.

فاطمه صادقی در این نشست که با حضور شاهقلیان و یقین لو معاونین فرمانداری، سلطانی بخشدار مرکزی، خراسانی شهردار، دکتر زمانی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورای و مسئولین شهرستانی انجام شد، ضمن قدردانی از حضور مسئولان، گزارشی از روند برگزاری مسابقات و برنامه‌های آتی خود ارائه داد. ‎
در این دیدار مسئولان در سخنانی، حمایت خود از همه ورزشکاران شهرستان من جمله این ورزشکار ملاردی را اعلام نمودند.

گفتنی است فاطمه صادقی با کسب چهار پیروزی قاطع برابر نمایندگان کشورهای مجارستان، اسلواکی، اتریش و ایتالیا برای نخستین بار در تاریخ کاتا کشور در بخش دختران به دیدار نهایی این رقابتها راه یافت. صادقی ورزشکار ملاردی نخستین باربود که حضور در رقابتهای جهانی را تجربه می کرد و در مسابقه فینال برابر اوگای میزوکی کاتارو نام آشنا و قدرتمند کشور ژاپن نتیجه را واگذار نمود و به نشان نقره دست یافت.