1394/06/02
شروع جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه از امشب در تهران
  نسخه چاپی
شروع جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه از امشب در تهران

"جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه" به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، از عصر امروز(دوشنبه 2مرداد ماه) به مدت 10 شب آغاز می شود.

به گزارش سایت هیئت کاراته استان تهران، این جشنواره بزرگ ورزشی به همت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و دفتر توسعه ورزش همگانی با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و مشارکت فدراسیونها و ادارات ورزش و جوانان استانهابا توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد دسترسی آسان و ارزان مردم به ورزش و افزایش نشاط و شادابی در بین آحاد مردم به خصوص جوانان برگزار می شود.

بعد از ظهر امروز دوشنبه دوم شهریور ماه از ساعت 19 با برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به صورت رسمی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده و تا روز پنج شنبه 12 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

فدراسیون کاراته از تمامی علاقه مندان به این هنر رزمی دعوت می کند تا در غرفه 149 مسئولین و قهرمانان این رشته را همراهی کنند.

گفتنی است در جریان این جشنواره برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله برگزاری معرفی رشته های ورزشی، برگزاری مسابقات شاداب و متنوع، اجرای بازی های بومی و محلی استان ها، استعدادیابی رشته های ورزشی برای فرزندان خانواده ها، دعوت از هنرمندان و قهرمانان ورزشی شاخص، اجرای موسیقی سنتی و آشنایی با آداب و رسوم اقوام به نمایش گذاشته می شود.