1400/05/08
مسابقات انتخابی بزرگسالان استان برگزار می شود
  نسخه چاپی
مسابقات انتخابی بزرگسالان استان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، با توجه به اعلام سهمیه استان ها از سوی فدراسیون، به منظور معرفی نفرات منتخب جهت حضور در پیکارهای قهرمانی کشور، انتخاب تیمهای ملی بزرگسالان، مسابقات انتخابی استان در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای چهارشنبه تا جمعه ۱۳ لغایت ۱۵ مرداد ماه با رعایت کلیه شرایط و پروتکل های بهداشتی در سالن شهید کبکانیان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تنها ورزشکارانی که پیش از این جهت ثبت نام در مسابقات قهرمانی کشور- ورودی تیمهای ملی ثبت نام کرده بودند مجاز به حضور در این رقابتها می باشند. (لیست نفرات ثبت نام شده در سایت مسابقات، جهت اطلاع در صفحات مجازی استان درج گردیده است.)
بر همین اساس واجدین شرکت در این رقابتها می بایست، طی روزهای شنبه و یکشنبه ۹و۱۰ مرداد ماه جهت ثبت نام و تکمیل مشخصات به سایت هیئت کاراته استان به آدرس www.tehrankarate.ir مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
بدیهی است عدم ثبت مشخصات در سایت استان به منزله انصراف از حضور در مسابقات خواهد بود.
لیست نفرات ثبت نام شده روز ۲شنبه ۱۱مرداد ماه بر روی سایت و کانال تلگرامی هیئت کاراته استان قابل مشاهده می باشد.
لازم به ذکر است کلیه شرکت کنندگان پس از مشخص شدن لیست نهایی و زمان برگزاری مسابقات می بایست نسبت به انجام تست پی سی آر در مراکز پزشکی معتبر حداکثر ۲۴ پیش از زمان مسابقات اقدام نمایند و جواب تست را به همراه پرینت کارت بيمه ورزشی معتبر، گواهی سلامت پزشکی، فرم تکمیل شده قبول مسئولیت و اصل مدرک شناسایی عکسدار در زمان مشخص شده جهت پذیرش به همراه داشته باشند.
با توجه به شرایط خاص و لزوم رعایت موارد اعلامی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور نماینده آن در محل برگزاری، در صورت عدم ارائه هر یک از موارد فوق امکان پذیرش ورزشکاران وجود نخواهد داشت.
گفتنی است مسابقات بدون حضور مربیان، همراه و ... انجام خواهد شد و فقط ورزشکاران ثبت نام شده در هر رده با توجه به برنامه زمانبندی می توانند در محل برگزاری حاضر شوند.
به منظور حفظ حداکثری سلامت ورزشکاران، با توجه به سهمیه اختصاص یافته به استان، جداول مسابقات به گونه ای برگزار می شود که پس از مشخص شدن نفرات بر اساس سهمیه تخصیصی، جداول متوقف شده و مراحل بعد از آن برگزار نمی شود.
در صورتی که تعداد شرکت کننده هر رده کمتر از سهمیه مشخص شده باشد، در آن رده مسابقه برگزار نخواهد شد و اسامی نفرات ثبت نام شده جهت حضور در مسابقات کشوری، به فدراسیون معرفی خواهند شد.
برنامه زمانبندی و چگونگی برگزاری مسابقات روز دوشنبه ۱۱مرداد ماه و پس از تکمیل لیست نفرات ثبت نام شده اعلام خواهد شد. شرکت کنندگان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ثبت نام بر روی سایت می توانند به شماره ۰۹۱۰۱۶۲۴۶۳۰ در پیام رسان واتساپ پیام دهند و یا با شماره ۸۸۸۲۵۶۵۵(هیئت کاراته استان تهران) , 09121232618 (آقای محمدعلی زمانی) در ارتباط باشند.