1399/02/27
حضور و مشارکت رئیس هیئت کاراته استان تهران در پویش شبهای همدلی
  نسخه چاپی
حضور و مشارکت رئیس هیئت کاراته استان تهران در پویش شبهای همدلی

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، محمد مهدی عطایی رئیس هیئت کاراته استان تهران به همراه جمعی از اعضا کاراته پایتخت شب گذشته در پویش شبهای همدلی که در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واوان، به همت حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی و تنی چند  از نخبگان ورزشی اسلامشهر تشکیل شده است مشارکت کردند.سجاد و موسی گنج‌زاده و فرید حقیقی از قهرمان کاراته پایتخت هستند که در این امر خداپسندانه پیشقدم هستند، پیش از این نیز حمیده عباسعلی بانوی پر افتخار کاراته استان در این پویش حضور پیدا کرده بود.


سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون، محسن خمارلو نایب رئیس، سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی، محمدمهدی جعفری پیشکسوت کاراته و محمود محمدی مدیر روابط عمومی نیز در شبهای گذشته در این کار خداپسندانه حضور بهم رساندند.

گفتنی است این پویش در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) واوان و به همت حجت الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی و 15 تن از نخبگان ورزشی اسلامشهر از جمله سجاد و موسی گنج‌زاده و فرید حقیقی تشکیل شده تا هر شب طبخ و توزیع 2 هزار وعده غذای سحر برای نیازمندان را انجام دهند. قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان این پویش ادامه یابد و در مجموع 60 هزار وعده غذایی در بین نیازمندان توزیع شود.