1398/11/21
حضور پرشورخانواده کاراته پایتخت، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن
  نسخه چاپی
حضور پرشورخانواده کاراته پایتخت، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

یوم‌الله ۲۲ بهمن و طلوع نور و فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادمان حماسه پیروزی واوج تبلور و به بار نشستن مقاومت و پایمردی های ملت آزادیخواه ایران علیه ظلم و ستم و خفقان رژیم پهلوی و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.


چهلمین و یکمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی ایران را روز سه شنبه درحالی جشن می گیریم که ایران اسلامی پیروزمند و سرافراز با چشم اندازی روشن، در مسیر پیشرفت و اقتدار ملی قرار دارد و اهالی کاراته پایتخت همراه با خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان تهران نیز افتخار دارد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و با حضور پرشور در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و پاسداشت آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی، حماسه ایی دیگر را به ثبت برساند.



همه می آئیم؛ همه با هم، دست در دست و شانه به شانه مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه تا بار دیگر با برپایی راهپیمایی عظیم و تماشایی، برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزائیم.


وعده ما و شما؛ ساعت ۹ صبح روز ۲۲ بهمن، ضلع شمالی خیابان آزادی، بعد از حبیب الله، نبش نمایندگی ایران خودرو و کوچه قدیر، غرفه وزارت ورزش و جوانان


برنامه ویژه هیئت کاراته استان تهران از ساعت 11 مقابل غرفه وزارت ورزش و جوانان آغاز می شود.