1398/08/19
کمپ پاییزه و همایش بزرگ کاراته پایتخت برگزار شد
  نسخه چاپی
کمپ پاییزه و همایش بزرگ کاراته پایتخت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی هیات کاراته استان تهران در راستای ترویج فرهنگ ورزش کمپ پاییزه کاراته پایتخت با شعار تحکیم خانواده با ورزش و با هدف فرهنگ سازی، احترام به والدین و صرفه جویی در مصرف آب ، در ایام پربرکت آغاز امامت امام زمان (ع) با حضور گسترده و چشمگیر هنرجویان و مربیان باشگاههای زیرمجموعه و خانواده های گرامی در فضایی بسیار مناسب و سرشار از احترام و نظم و در پارک جنگلی سرخه حصار برگزار شد.
عطایی، رئیس و جلیلیان مسئول کمیته همگانی هیئت، نمایندگان سازمان ورزش و شهرداری منطقه ۱۳، در این مراسم حضور داشتند، ضمن اینکه این مراسم با مشارکت یگان حفاظت و اورژانس و مدیران ، مسولین و کارکنان وزارت دفاع وزارت نیرو بانکهای مرکزی سپه کشاورزی آینده ... ،اساتید دانشگاه نیروهای نظامی وانتظامی با نظمیب خاص برگزار شد.

 برگزاری مسابقات طناب کشی توسط خانمها و آقایان و اجرای چندین برنامه مفرح و شاد و اهدای جوایز به برگزیدگان، برگزاری چند جشن تولد و اجرای ورزشها و بازیهای سنتی از اقدامات جذاب بود که  مورد توجه خانواده ها و حاضرین قرار گرفت. 

در پایان مراسم علاوه بر تحویل لوح یادبود حضور در کمپ  بزرگ پاییزه به تمامی خانواده ها، از افرادی که در پیشبرد اهداف هیات ، خالصانه تلاش کرده اند و در راستای ماموریت های محوله  در تمامی عرصه ها ، فعالانه حضور داشته اند ، تقدیر شده و هدایایی ویژه به این افراد اعطا شد.

لازم به ذکر است که همسر گرامی شیهان لطیفی فقید، یکی از مدعوین در این کمپ بوده که مورد تشویق و احترام ویژه حضار و مسئولین قرار گرفتند.