1397/09/24
کلاس ارتقاء داوری کاتا و کومیته استان تهران برگزار می شود
  نسخه چاپی
کلاس ارتقاء داوری کاتا و کومیته استان تهران برگزار می شود

کلاس ارتقاء و استاژ داوری کاتا و کومیته با تدریس رئیس کمیته داوران کشورمان هفته پایانی دی ماه در استان تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیئت کاراته استان تهران، به منظور ارتقاء سطح فنی داوران استان و یکسان سازی قوانین جدید، دوره ارتقاء و استاژ داوری کاتا تا درجه JA و کومیته تا درجه ممتاز ملی در دو بخش بانوان و آقایان زیر نظر استاد جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوران 26و27و28 دی ماه در استان تهران برگزار می شود.

با توجه به اینکه آموزش کاتا و کومیته به صورت مجزا انجام می شوند علاقه مندان می توانند در هر دو بخش ثبت نام و شرکت نمایند.

علاقه مندان به شرکت در این دوره که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 19 دی ماه مهلت دارند جهت ثبت نام به دفتر هیئت کاراته استان تهران مراجعه نمایند.

واجدین شرایط شرکت در این دوره ها جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دفتر هیئت کاراته استان تهران 88825655 و 88308902 تماس بگیرند.

ضمنا خاطر نشان می سازد با توجه به محدودیت تعداد شرکت کنندگان در کلاس اولویت با افرادی است که ثبت نام نمایند و پس از تکمیل ظرفیت کلاس، پذیرش داوران امکان پذیر نخواهد بود.

مکان برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام:
کپی شناسنامه / کپی کارت ملی
کپی حکم کمربند حداقل دان 2
کپی آخرین مدرک تحصیلی
کپی کارت پایان خدمت / گواهی اشتغال به تحصیل از واحد دانشگاهی مربوطه
کپی کارت بیم ورزشی
دو قطعه عکس پرسنلی الزاما 3در4 با زمینه سفید
معرفی نامه از استان مطبوع
لازم به ذكر است، داورانی که دفترچه داوری دارند نیاز به ارائه مدارک فوق ندارند.